Schweiz - Skidåkning

Det går i perioder att jag skriver här. Men nu kommer ett inlägg igen.

Om exakt 2 veckor sitter vi i en minibuss 4 par ner till Schweiz (har äntligen lärt mig stava till detta land).
Det blir skidåkning och semester för hela slanten. Längtar så. Längtar bort överhuvudtaget, vill bara ut och resa. Göra en jorden runt resa med hjärtat mitt. Längtar till det dagen vi kommer att åka, för det lovar jag att vi kommer att göra.

I kväll ska vi till mamma och pappa. Det har köpt en "sommarstuga" mitt i hjärtat av Varberg.
- Kan alla andra har sommarstuga på landet, kan vi på landet har sommarstuga i stan, sa de.

Ska bli spännande att se detta lilla hus. Och centralare i Varberg går nog knappt att bli. Så i kväll blir det spelkväll och mat med min familj.

Här ser ni vår resa om 2 veckor.

 


Pistkartan (synd att det inte syns så bra)


Nu blir det långpromenix med musik i öronen för min del och hjärtat ska fixar sina pjäxor.

Adios Amigos, for so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0