Tagga träning

De senaste 2 veckorna har jag varit fruktansvärt lat. Men har haft fruktansvärt mycket att göra också. Haft besök från andra sidan atlanten och en resa till Kenya.

Denna veckan ser betydligt mycket lugnare ut och med hjälp att lite träningsbloggar blir man helt plötsligt taggad igen. Har undvikit att kika in på dessa bloggar. Tänk att nä, antingen får jag dåligt samvete eller blir uttråkad. Men icke, Taggad blev jag att ge mig av till gymmet direkt efter jobbet. Det är verkligen kanon att ha det liggande så nära. Så har man det gjort sen.

Det tråkiga med gymmet jag går på är att alla, verkligen alla pass är fullbokade. Så var det inte för ett halvår sedan. Vad har hänt? Visst, januari med alla nyårslöften bringar mycket folk till gymmet, men det brukar ju avta. NEJ, inte än. Får hoppas på att det blir lite lugnare snart.

Idag blir det 3 km på bandet, blandad jogg och promenad tempo.
Sen blir det lite gymövningar med bland annat situps och armhävningar.


Kolla in mig på www.funbeat.se, en bra sajt som man kan skriva in sin träning och tävla mot andra.


Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0