Snöö

Detta är årets kallaste vecka. Vaknade imorse med att det snöa. Jippii, eller ? nee.

Jaja, träningen igår gick inge vidare. Blev inget alls.  Men trodde jag höll på att bli sjuk, kändes så iallafall. Eller så hittade min kropp på en egen ursäkt för att inte träna. Kan skylla på det.
Idag blir det andra bullar. Efter jobbet, då jävlar (om man får svära i en blogg, gör jag i vilket fall). Har vaknat upp med mycket energi för en gång skull, känner mig på väldigt bra humör, och hoppas att detta håller i sig hela dagen. Enda negativa idag är att Daniel åker till Frankrike :(. Men han blir nog bara borta 2 nätter, det är en "snabbresa".

Som sagt, tagga träning som jag skrev igår. Vi ska ju med till syrran och co till (landet jag inte kan stava till) Switzerland (on english). Och då blir det ju skidåkning hela långa dagarna (och en och en annan öl?). Måste ju vara stark i benen då.

Hejhopp gummi


Längtar till detta, (stöten 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0