Kenya

Nu får jag väl börja vara lite mer aktiv här igen.

Har fått en ny jobbresa, Mombasa Kenya. Såå spännande, har alltid velat åka till Kenya. Dock är det jobb, men ändå.
Jag flyger dit på måndag 14/2.

Uppdaterar mer senare.

Tänkte tillägga att har haft besök från USA här. De har varit här på training på våran maskin. Dessa personer lärde jag känna under min resa i Singapore. De jobbade ombord på båten. Den ena av de lärde jag dessutom upp där. Så det blev mest repetition för honom. Men har varit superkul att ha de här. Trodde aldrig att ja skulle få träffa dessa igen, jo en, men inte de andra 2.

Här under ser ni var i världen jag har befunnit mig :)

Ser på kartan att det blir första gången jag kommer att passera ekvatorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0