Inte min dag idag

Kan knappt ens förklara hur min dag varit.

Bilen krånglar, jobbet går trögt (smutsig maskin), efter 3 affärer lyckas jag köpa tandkräm (ingen tar kort, man måste vara medlem eller inte kort under 15 dollar). Bilen krånglar. Kommer äntligen ner till stranden efter mycket om och men. Tar ett dopp, lägger mig och läser under solnedgång. Sätter mig restaurangen och äter, ska betala HAHA, kortläsaren funkar inte, måste tillbaka ner imorgon. Vad är det med detta land och inte kunna betala med kort? En av de största turistöarna i Karibien?.

Kommer hem, ska skriva blogginlägg, lyckas klicka bort hälften utan att veta varför. Så nöjd är jag. Tur att det är bra folk jag jobbar med på kraftverket. :)

En av de berättade hur jag inspirerade honom att få hans dotter att jobba med teknik när hon blir stor. Eftersom att det är väldigt ovanligt med tjejer i den här branschen. Så trots min dumma dag, så känns det kul att få höra något sådant.


Var iväg en sväng igår med bilen (krångel). Tog lite kort.






Är lite trött på dessa solnedgångar, ska försöka ta lite andra bilder och lägga upp här, promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0