Bloggändringar.

Sitter hemma förtillfället. Vaknade upp i morse med ett halvdövt vänseröra. Har varit hos öronläkaren och hon kunde inte säga vad det var för fel. Ingen vaxpropp eller något annat som skulle kunna täppa igen. Men nedsatt hörsel det kunde de konstantera där efter några tester. Läbbigt, så jag tog beslutet att åka hem och vila mitt stackars öra och hoppas på att det blir bättre tills imorgon.

Satt och funderade över min blogg. Eftersom att det inte är så mycket resor på gång det närmaste och jag faktiskt vill skriva mer så tänkte jag utöka den här bloggen lite mer faktiskt.

Vad det blir utav det märker vi, blir lite blandade grej, vad jag har i huvudet just nu.

Lite resor är faktiskt på gång, jag ljög lite :). Mamma och Pappa har tänkt bjuda med familjen med pojkvänner på resa som julklapp. Det har varit lite prat fram och tillbaka om vart vi ska åka. Först var det Dubai 2 veckor, sen funderades det över Dolomiterna en vecka och åka skidor. Det slutade med Thailand två veckor den 29 december till 13 januari. Även om jag har varit där 2 gånger redan så ska det bli mysigt att få åka dit med familj och pojkvän. Bästa föräldrarna :D



Lite bilder från Thailandsresan 2007

Eftersom det blir Thailand då, pratar jag och Daniel om en weekendresa till någon av Europas huvudstäder, helst någon stad vi inte har varit i. Någon som har tips?

Jag försöker lägga in lite bilder i varje inlägg, för det blir så mycket roligare att läsa och för mig när jag läser andras bloggar blir man lite mer inspirerad.


Kommentarer
Postat av: Malin Stenman

Har ni varit i Paris? London? Rom? Amsterdam? Berlin? Ja, det finns som sagt många städer ni skulle kunna besöka :) Härligt med en tripp till Thailand igen! Kan du packa ner mig i resväskan!? ;) Haha.



KRAM

2010-09-27 @ 14:43:50
URL: http://blogg.amelia.se/malinstenman/?p=106
Postat av: Erika

Vad är det för ett djur du håller i? Ser ut som en liten tider eller nåt :) Sööt :) Hur är det med dig?! Puss o kram

2010-09-29 @ 20:40:40
URL: http://relapze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0