Taggad

Har börjat träna det senaste. Och det känns himla skönt faktiskt. Mår mycket bättre. Kände att det har blivit alltför onyttigt det senaste. Men med jobbresor får man inte så bra rutiner och oftast blir det väl att man tar en cola eller öl till maten efter jobbet. Just för att man är själv, och så har man ledig tid på paradisöar som jag har varit på.
Tyvärr har jag inga nya jobbresor på ingående. Vilket är både bra och dåligt. Nu har jag ju tid till att träna och ta hand om mig själv, men också blir det inte bara banting för min del, utan även för plånboken. Haha, ne ska inte gnälla, så farligt är det inte.
Men som jag började inlägget med så känns det otroligt skönt i kroppen att börja träna. Känner mig starkare och piggare.

Ikväll blir det först jogging 30 min på bandet och efter det 1h yoga på gymmet. En viktig motivation är att det är ett bra och fräscht gym. Gymmet jag går på är nybyggt och det känns både fräscht och luftigt.

Imorgon bitti börjar jag dagen med 45 min spinning. Har kört detta de senaste 2 fredagarna och tänker fortsätta, för det är så himla skönt att ha gjort fredagens pass på morgonen. Då kan man ägna fredagkvällen till något annat.

Så taggad till vinter 2011 för tillfället :).

Stöten 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0