Spanien

Sitter och väntar på svar angående jobbresa till Spanien. Den 25 oktober vill de ha dit mig. Men den veckan är dum för min del, så vi undersöker om jag inte kan få ändra datumet en vecka tidigare eller senare. Vi får se hur det blir. Men är bra sugen på att ge mig iväg igen :).
Kommer dock kännas konstigt att vara i Spanien och inte Daniel är där (Kanske, kanske? :). Det var ju där vi träffades. :D.



Daniel fotograf :P.


Varvet i bakgrunden.


Händer en massa nya spännande saker i mitt liv. Fast vill inte avslöja för mycket här ;). Men det kommer märkas, de flesta nära vet redan.

Det var väl en liten uppdatering.

Ikväll blir det 60 min spinning. Nu jävlar :P.


Kommentarer
Postat av: Maria.P

jag vill veta!!!!!!!!!! :)är du gravid? ska ni gifta er? tell me

2010-10-13 @ 16:25:34
Postat av: Erika

Är smått avundsjuk på ditt resande jobb... ;) Lovly! Hoppas allt är bra med dig min joddlavän :)

2010-10-13 @ 21:44:17
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: Emma

Maria, haha ne, inget sådant :D.. Du är go du. Kan skriva till dig på Fejjan.

Erika, det är ett roligt jobb, men inte alltid. Allt har sin baksida. Ja, allt är bra. Hoppas det är bra med dig ;).

2010-10-18 @ 15:33:55
URL: http://emmaseehuusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0