NU har jag bestämt mig

Det blir ett kameraköp. Ska köpa mig en riktig systemkamera, tror det blir en Canon EOS 550D. Har inte riktigt bestämt mig vad för objektiv jag ska köpa, men det blir ett standard så länge innan man kommer igång och fått lära sig mer om fotografering. Det tar ju alltid sin tid.

Så spännande, har gått och tänkt på detta hela dagen. Åh, vill ha den i näven nu så jag kan gå runt och fota allt i min väg. :D

Hädanefter kommer ni att få se mycket bättre bilder här :). Kommentera gärna om ni har lust. Ge mig gärna tips om kameror och objektiv så jag vet. :P.




Kommentarer
Postat av: Petter

Nikon D90 funkar bra med ett 18-200 objektiv. Kan man ta kort både inne och ute, utan att behöva byta objektiv. Den kan jag varmt rekomendera.



Ha de!

2010-10-19 @ 12:37:41
Postat av: Erika

Grattis gumman! Du är jättevälkommen ner och se mitt hus och så tar du med din kamera så sticker vi ut och fotar!! :) Måste ses snart och höra hur du har det med allt. Puss puss gumman

2010-11-19 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0