Datum bestämt

Den 7 november sitter jag på flyget ner till Bilbao, Spanien. Ska bli kul att få komma iväg igen, var ca 1,5 månader sedan jag var iväg sist. Guuuud va längesen ;).

Den 18 november blir det förmodligen London och hälsa på min kusin över helgen. Ska bli roligt, har aldrig varit där innan och inte i landet heller för den delen.

Som ni kanske förstår så samlar jag länder. En liten rolig men dyr hobby. (Fast har fördel med mitt jobb)

Länder jag hittills besökt:

Danmark
Norge
Sverige
Finland
Island
Bulgarien
Tyskland
Österrike
Frankrike
Luxemburg
Cypern
Slovenien
Kroatien
Italien
Spanien
Grekland
Kina
Thailand
Singapore
Indien
Burkina Faso
Antigua
Dominkanska Republiken
Curacao
Aruba

25 st

Bara 169 länder kvar :)

Än så länge, men det blir fler I promise :). För detta är nog det roligaste jag vet. Sen är det hur underbart som helst att komma hem.
För man inser varje gång hur bra man har det hemma. Men det är när man är i väg som man märker sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0