På tåget

Sitter på tåget upp till Göteborg nu. Har varit nere och lämna mor och fars bil. Är väldigt hungrig just nu, åt inte speciellt mycket till lunch.

I helgen var vi uppe i Åmål och hälsade på. Daniels mamma fyllde 60 år. Jätteskönt att komma i väg i från vardagen en stund och kul att få träffa de där uppe. Andra gången för min del. :). Åh, vad mycket god mat det blev kan man säga.
Har redan bokat in hela veckan med träningspass.

Tisdag: 30 min spinning och 30 min s-core

Onsdag: beroende på hur jag känner mig blir det 60 min spinning

Torsdag: 60 min yoga

Fredag: 45 min spinning på morgonen (gillar detta pass och att det är på fredagar för då kan man njuta av kvällen med gott samvete).

Tog även en hel del kort när vi var uppe. Tänkte lägga in några sedan så får ni se. :).

Hej svejs så länge.


Kommentarer
Postat av: Marie

Shit va du kommer bli vältränad!! Beach 2011??

2010-11-11 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0