Varmt

Här är väldigt varmt just nu, kollade precis på termometern.

47 grader

Det är varmt, fast luften är väldigt torr så värmen är inte lika jobbig som det är i Thailand.
Som tur är sitter jag inomhus med luftkonditionering. Kan verkligen inte förstå hur det kan bo och leva folk i den här värmen. Och det är inte mycket behagligare på kvällar och nätter heller. Varje natt försöker jag slå av AC:n så att bara fläkten är igång, men ändå får jag gå upp mitt i natten och sätta på den igen. Den brötar nått så fruktansvärt.

Men nu är det inte så många dagar kvar. Jag är i stort sett klar med mitt arbete här. Ska vara här i morgon också. På torsdag går bussen tillbaka Ougadougou. Planet lyfter 20.15 på torsdagkväll. Jag hoppas verkligen att askmolnet inte dragit sig in över resten av Europa, speciellt inte Paris :). Då blir det jobbigt. På söndag åker jag iväg igen på semester i Italien. Vill jag verkligen inte missa.

Det var allt så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0