Snart färdig för idag

Har fått igång maskinen, den går som den ska. Så jag är nöjd.

Klockan börjar bli hemgång. Hemgång och hemgång, bor ju här på området. Men man kan ju låtsas att man är på väg hem iallafall. Kan undra vad som händer ikväll då?

Ska få köpa lite souvenirer. Men kan själv inte ta mig in till byn, så jag får lämna lite pengar lite lokalbefolkningen som arbetar här så tar de med sig lite grejer till mig. Hade ju varit kul att få åka in själv och kolla, men det verkar vara svårt att fixa. Bättre än inget iallafall. Kan ju vara kul att ha med sig någonting hem från Burkina Faso, för jag antar att jag inte kommer att hamna här igen.

Annars så händer här väl inte så mycket mera. Så har inte så mycket att skriva heller. Får väl se om det finns något att skriva om imorgon. Ska se om jag kan lite mer bilder. Finns inte så mycket mer att ta på här. Blir nog så när man befinner sig på samma ställe hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0