Mitt boende

Sitter och väntar på en grej nu, sedan kan jag äntligen starta maskinen. Så passar på att skriva ett litet inlägg.

Är verkligen ute i ingenstans. Det finns inte så mycket att göra om kvällarna. Dricka öl, men det vill jag verkligen inte göra varje kväll. Så efter jobbet blir det mat, sen så går jag tillbaka till mitt lilla rum. Som tur är finns det en TV, men alla kanaler är dubbat till franska. Kanske är bra, för då kan jag öva på min franska som jag inte använt på 9 år.

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder på hur det ser ut runt omkring här. Då kommer ni förstå att här är inte mycket att göra :). Omgivningen känns ungefär detsamma som uppe på ett kalfjäll, små buskar och enstaka träd, lugn och tyst. Fast 50 grader varmare.


T.v: utsikt från mitt rum. Mitten: Min dörr och mitt fönster. T.h: En del av campen (känns som fångläger)


ja, så här ser det ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0