I morgon drar jag

Lustigt hur kroppen ställer in sig på tid egentligen. I dag har jag kunnat sova länge, men ändå vaknar jag 06.00. (går upp 05.20 på vardagar). Tur att jag inte har så svårt att somna om iallafall. Vaknade sedan vi 09.50 och tänkte att jag kunde ligga och dra mig i tio minuter då klockan blivit 10.00. Nästa gång jag kollar på klockan är klockan 11.00. Tiden går sjukt fort ibland.

Aja, nu har jag iallafall kommit upp ur sängen, duschat och ätit en lång god frukost. Har slängt in en maskin tvätt och hängt upp lite nytvättat. Dratt in resväskan och börjat packa. Har en bautastor låda med glaskoppar som jag ska få plats med i väskan, varför kan inte detta skickas med allt övrigt ner innan så man slipper bära med sig det.

mycket plats.
så här mycket plats har jag kvar att packa.



Ska ner till stan en sväng sen och ta passkort på mig själv. Måste har för visumet sen när jag kommer fram. Annars kommer jag ju inte in i landet. Vore lite tråkigt när man ändå kommit så långt. Måste även skriva ut ett papper till, en slags inbjudan från företaget som jag ska till i Burkina Faso. Så jag får ta en sväng bort till mamma med. Det är en hel del att tänka på faktiskt.

Nähä, får nog fortsätta om jag ska bli klar idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0