On the road

Sitter och väntar på lunch nu. Hamburgare står på menyn idag. Har ätit kyckling och ris alla andra dagar så kul med lite variation. Fast kyckling är väldigt gott faktiskt. Ris är inte fel det heller. Minns i Thailand, då kunde jag beställa enbart vitt ris och soja. Gud så gott :). Men hamburgare blir det som sagt.

Pratade precis med Aleksandra i telefon. Ikväll (dag för min del) är det 25 årspartaj för henne och det kommer ett helt gäng med tjejkompisar hem till henne. Tråkigt att inte kunna vara med och delta. Hoppas ni får roligt tjejer. Sitter här i min container och tänker på er där hemma i stekheta sommarsverige. Vilken otroligt härlig kväll ni kommer att han. Jag är inte avundsjuk alls :)..

Här är lite bilder på väg från hotell till powerplant, så här har jag det:





Hejsvejs lingonfejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0