Lite muntrare

Börjar bli lite muntrare nu. Vid lunch körde de mig tillbaka till hotellet. Vad ska jag sitta där ute i containern och inte ha något att göra när jag kan ligga vid poolen och inte ha mycket att göra där heller?
Försöker så gott jag kan att fördriva tiden. Efter inlägget ska jag fortsätta med min bok, min öl och mina nötter. Sämre kan man, bättre kan man också ha. Hade ju varit trevligare om man hade haft semester och hjärtat här jämte mig. Men jag får nöja mig med mitt eget sällskap, inte så tokigt det heller, jag börjar ju vänja mig.
Nä, ska läsa vidare nu.


Jag vet att det står light, hann inte protestera.



Kommentarer
Postat av: Syrran

Tjena!

det var ju bra att det känns lite bättre nu :)

här hemma regnar det just nu, så vi fick ställa in veckans brännboll.

jag och sofie red på sörli igår! jättefint väder så vi hade det mysigt :) fast han ville inte tullta med sofie!:P

vet du än när du kommer hem?

Kramar

2010-07-08 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0