Krångel.

Har inte hänt så jättemycket just nu. Blir mest fram och tillbaka till jobbet. På jobbet händer inte så mycket heller. har fått lite problem, kan bli att jag få stanna några dagar längre, JIPPI. Aja, jag är ju på Dominikanska Republiken iallafall.

Igår så befann jag mig här hela tiden. Finnarna fick stanna här till 03.00 på natten och jobba. Själv kom jag hem vid 20.00. Tog mig en dusch, la mig i sängen och läste tidning. Tänkte gå ner och äta lite, fast jag somnade haha. Jag var trött. Men är nog inte lika trött idag som finnarna är. De har väl sovit ca 4 timmar var. Tur jag fick åka hemtidigare.
Får se om det händer mer idag. Har tyvärr inte så mycket bilder än. Lägger in när jag får chansen att ta lite kort.

De tar väl hand om mig iallafall. Fick en blomma vid mitt nya skrivbord igår. Inte alla serviceingenjörer som får det :D.

Det är väl vad som händer hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0