I väntans tider

Sitter i containern. Fick avslutat ett av jobbet som jag skulle göra när jag skulle hit. Det blev lyckat och jag känner mig nöjd :). Just nu väntar jag på att få paketet från Sverige som fortfarande inte har kommit. Det skulle komma idag, men det vet man aldrig.
Som tack för lyckat jobb med den andra maskinen så fick jag en ananas utav han som hjälpte mig haha. Var väldigt snällt av honom.


Så här snyggt har jag det på mitt skrivbord. Får fördriva tiden lite :)

Såg världens eller iallafall dagens lustigaste grej innan. Jättesynd att jag inte fick med kameran. När vi skulle åka från lunchs stället innan kollade jag snabbt bakom bilen vi åkte i. Där stod en vit ny fin pickup. På flaket på den stod där en HÄST haha, endast ett litet staket runt om. Fullt utrustad med sadel och träns. Hästen såg dock inte så bekymrad ut, utan mest nöjd där han befann sig. Men det såg väldigt lustigt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0