Ännu mera väntan

Har väntat i 3 dagar nu på paketet. Kom till jobbet idag och suttit i containern i förhoppning om att få den idag. Men fick besked att inte förrän på måndag. Haha, så har ju hela långa helgen på mig att ligga vid poolen och sola. Konstigt nog känns det inte så lockande överhuvudtaget. Men man måste väl gilla läget hela enkelt.

Igår innan ja skulle sova knackade det på min dörr. En servitör kom med en tallrik och en liten servett med en text på.


"205 (mitt rumsnummer) You forgot your pineaple at work. Johevos"

Haha, hade nästan glömt av att jag fick en ananas av Mananá för några dagar sedan, som jag lämnat på mitt skrivbord i containern. Johevos, som har skrivbordet jämte mig, var så snäll och tog med sig den till hotellet och bett personalen skära till den och gå med den till mitt rum haha :D. Jag blir väl omhändertagen här iallafall.

Det är väl allt som händer här nu.


Kommentarer
Postat av: Malin Apelqvist

Annanas leverans direkt till hotelrummet, inte dumt alls :)

2010-07-11 @ 13:23:38
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0