Curacao

Det känns som det är dags att ta upp bloggen igen. I morgon bär det av till Curacao för ett nytt arbete. Förhoppningsvis hoppas jag på att det inte tar lika lång tid som det gjorde på Dominkanska Republiken.

7.00 lyfter planet till Paris, sen flyger jag vidare St. Maarten. Därifrån har jag fått boka nått litet flyg till Curacao.
Hotellet jag kommer bo på heter Floris suite hotel. Ser riktigt najs ut om man kollar på bilderna. Hoppas det även är så i verkligheten.

Blir kvar i Göteborg inatt. Enklast så. Hoppas även Daniel hinner komma hem idag från Valencia. Annars möts vi väl på flygplatsen i Paris i morgon bitti haha :). Än har det inte hänt att vi mötts på flygplatsen. Men har vart planerat flera gånger när det varit nära att missa flyg osv. Nån dag, då kommer det hända. Roligt haha :).

Nähä, nu vet ni iallafall att det börjar hända saker på resfronten. Har ioförsig vetat om detta sen jag var på Dominikanska, men vill inte skriva förrän jag vet säkert och flygbiljetterna är bokade. I det här jobbet sker förändringar hela tiden nästan.
Dessutom har jag haft semester. Knappt suttit vid datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0