Aruba

Har anlänt till Aruba nu. Börjar kännas lite att man pendlar fram och tillbaka i tiden. Vet inte vilken tid på dygnet man borde vara trött eller pigg. Vet inte om jag ens är varken trött eller pigg, en aningen förvirrad just nu.



Aruba från ovan

Den här gången är det lite annorlunda. Inga finnar här som man kan umgås med, utan är helt själv. Har en egen hyrbil som jag får köra runt med här. Det är bra. Tänkt utnyttja den under min lediga tid och ta mig en titt runt ön. Men idag hann jag inte med så mycket. Tog en bra stund innan jag fick bilen, de hade tappat?! bort den bilen som jag skulle ha, så jag fick vänta tills det tvättat en annan bil som precis kommit in. Efter allt krångel fick jag tillslut bilen och kunde köra från flygplatsen. Tog mitt sikte mot hotellet som bara låg nån kilometer därifrån. Checkade in och tog sedan en promenad ner mot stranden.
Trots att hotellet ligger precis vid flygplatsen och flygplanen flyger väldigt nära så kan jag inte låta bli att njuta lite av att vara här. Det är otroligt fint här. Är nyfiken på hur resten av ön ser ut. Men först jobb imorgon.

Tog lite bilder av min lilla kvällspromenad ner till stranden.




Godnatt Sverige, Godnatt Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0